EMS – Platynowy partner w dziedzinie profilaktyki i zapobiegania chorobom przyzębia w stomatologii

14 lutego 2021
Szczęśliwi i zdrowi pacjenci, odnoszący sukcesy klinicyści i partnerzy z pasją – to nasza misja. Zapewniamy innowacyjne i potwierdzone klinicznie rezultaty leczenia w najmniej inwazyjny sposób. Dokładamy wszelkich starań, aby promować wiedzę i umiejętności poprzez szkolenia i edukację pracowników służby zdrowia, partnerów i pracowników. Protokół Guided Biofilm Therapy (GBT): EMS jest liderem w dziedzinie profilaktyki i zapobiegania chorobom przyzębia w stomatologii. Zmieniliśmy reguły gry i czujemy się wynalazcami – to wszystko dzięki naszemu protokołowi GBT, urządzeniu Airflow® Prophylaxis Master, precyzyjnej końcówce PS, technologii Piezon® NO PAIN oraz innowacyjnemu piaskowi Air-Flow® PLUS.

NASZE WARTOŚCI:

Nasi klienci, pracownicy, partnerzy i dostawcy zasługują na:
• Szacunek
• Dążenie do doskonałości
• Zorientowanie na klienta
• Otwartość
• Pasję
• Odpowiedzialność

GUIDED BIOFILM THERAPY

Guided Biofilm Therapy to usystematyzowane, oparte na badaniach klinicznych rozwiązanie wspierające zarządzanie biofilmem w profesjonalnej profilaktyce, które wykorzystuje najnowsze technologie AIRFLOW®, PERIOFLOW® i PIEZON® stosowane w obrębie zębów, tkanek miękkich i implantów.

Więcej na temat Guided Biofilm Therapy – kliknij

AIRFLOW® PROPHYLAXIS MASTER

AIRFLOW® Prophylaxis Master to ostatnia innowacja, wprowadzona przez firmę EMS do systemu Guided Biofilm Therapy: unikalne rozwiązanie do lepszej diagnozy próchnicy, zapobieganiu chorobom przyzębia i terapii podtrzymującej.

Więcej na temat AIRFLOW® Prophylaxis Master kliknij